هرچی آرزو کند!

✿◕ ‿ ◕✿منتظر واقعی اوست✿◕ ‿ ◕✿

❤گفتم که روی ماهت از من چرا نهان است ؟ ......گفتاتو خود حجابی ورنه رخم عیان است ❤

هرچی آرزو کند!

یکی به خدا گفت : اگر سرنوشت مرا تو نوشتی، پس چرا آرزو کنم ؟

خدا گفت : شاید نوشته باشم: هر چه آرزو کند!
 


نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت11:46---11 مرداد 1392
سلام عزیزم لینک شدی
پاسخ:ممنون مریم جون ..خوش حال شدم


عالیه
ساعت2:30---11 مرداد 1392
زیبا بود

منم اپم بم سر بزن

تامنم هر روز بیام ونظر بدم
پاسخ:سلام عالیه جون..چشم عزیزم حتما سر می زنم


تنهای شیطون
ساعت18:35---10 مرداد 1392
سیلوم دوست عسیسم

اره قلفونت بلم من تنها بیدم شیطونی هامو هر جایی بروز نمیدم

ممنون از نظر لوفطت ممنون منم لینکت وکردم ولی من شیطونم اونم شیطون بانمک ولی از اون جلفاش نبیدم
پاسخ:سلوم به رویه ماهت عسیسم ... خوفی؟ می دونم خودم که تو جلف نبیدی .. خیالت راحت.. دوباره بیای بازیگوش باشه؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 10 مرداد 1392برچسب:, ] [ 13:13 ] [ یه دوست عالی ... ] [ ]