بی وفایان دنیا

✿◕ ‿ ◕✿منتظر واقعی اوست✿◕ ‿ ◕✿

❤گفتم که روی ماهت از من چرا نهان است ؟ ......گفتاتو خود حجابی ورنه رخم عیان است ❤

بی وفایان دنیا

شکسپیر می گوید:

کاش به پسران در کودکی شیر سگ می دادند تا شاید در آینده وفا بیاموزند.

 

اینو شکسپیر می گه نه من اگه گله ای دارید از خودش بکنید

ولی منم تایید می کنم راست می گه والااا....خدا رحمتت کنه شکسپیر

 

 

یادمان باشد اگر خاطرمان تنها شدطلب عشق ز هر بی سر و پایی نکنیم



نظرات شما عزیزان:

ليدي محدثه
ساعت10:47---14 مرداد 1392
شكسپير جون روحت شاد
پاسخ:اوکی خدا رحمتش کنه


مریم
ساعت0:35---14 مرداد 1392
ایول به شکسپیر...
پاسخ:آره والا ایول داره مریم جون


yasna13
ساعت21:50---13 مرداد 1392
سلام عزیزم ممنون که کمکم کردی چیزایی که گفتی خیلی به دردم خورد فکر کنم قالب وبمو عوض کنم بازم مرسی از راهنماییت ...................................... بازم منتظرتم
پاسخ:خواهش می کنم قابلی نداشت


sherlock
ساعت19:45---13 مرداد 1392
سلام ... وبلاگ خوب با مطالب باحالی داری.... من هم یه وبلاگ دارم .... خوشحال می شم به من هم سری بزنی تا اگر دوست داشتی تبادل لینک کنیم ....
پاسخ:اوکی اومدم


abolfazl.h
ساعت19:25---13 مرداد 1392
زانو نخواهم زد حتی اگر سقف آسمان ها از قامتم کوتاه تر شود....کوروش بزرگ
پاسخ:دوس داشتم ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 14 مرداد 1392برچسب:, ] [ 14:21 ] [ یه دوست عالی ... ] [ ]