جمله هایی که به باور وعمل نیاز دارن...

✿◕ ‿ ◕✿منتظر واقعی اوست✿◕ ‿ ◕✿

❤گفتم که روی ماهت از من چرا نهان است ؟ ......گفتاتو خود حجابی ورنه رخم عیان است ❤

جمله هایی که به باور وعمل نیاز دارن...

من که باور کردم وتا حالا نمره هام همه بیست بوده  تازه دارم کاری می کنم که حتی  گذشته( اگه ام یکم بد بوده) حالا داره جلوی آینده ام زانو می زنه

من که توکل کردم دنیام بهشت شد ...منظورم از بهشت این نیست که دیگه هیچ اتفاق بدی نیافتاد منظورم اینکه دیگه ترسو و بی شهامت نیستم واز اتفاقای بد نمی ترسم و اونها رو به یه پل برای پیروزی تبدیل می کنم چون یه تکیه گاه محکم دارم

اینو دیگه خودت بگو...

من هم شخصا از همین جا از آدم بدای زندگیم تشکر می کنم ...

انشاء الله خدا خودش هدایتتون کنه...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 28 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ 8:24 ] [ یه دوست عالی ... ] [ ]