یه خبر خیلی مهم

✿◕ ‿ ◕✿منتظر واقعی اوست✿◕ ‿ ◕✿

❤گفتم که روی ماهت از من چرا نهان است ؟ ......گفتاتو خود حجابی ورنه رخم عیان است ❤

یه خبر خیلی مهم

یه خبر خیلی مهم

به دلیل استقبال بی نظیر شما روزه داران عزیز, عید فطر به تعویق افتاده و ماه رمضان تا یک ماه دیگر تمدید گردید!

شوخی کردم چرا هول کردی ؟ عید فطر سره جاشه

همیشه وقتی مهمونی ها تموم میشه، حس غریبی دارم...
چه برسه به این دفعه که مهمونی خـــــــــــدا داره تموم میشه...

وقتی یادم میاد خیلی ها بودن که پارسال آخرین ماه رمضونشون رو تجربه کردن، دلم میگیره... آخه شاید این بار نوبت من باشه که آخرین مهمونی ماه رمضون رو تجربه کنم...

با تموم شدن ماه رمضون در های رحمت خدا بسته می شه. مواظب باشی لای در نمونی!

و چقدر سخت است که این عزیزترین عید را بدون آن عزیزترین غایـــــــب از نظر بگذرانیم... اللهم عجل لولیک الفرج

خدایا به ما توفیق ده تا از کسانی باشیم که حاصل دسترنج یکماه ی خود را در رمضان، از این به بعد هم حفظ کنیم.(آمین)

به نظرت این بی عدالتی نیست که توی عید سعید فطر، به کسانی که اسمشون سعید هستش، هدیه نمیدن؟

 خوب حالامی تونی چشماتو ببندی و منو تو ذهنت تصور کنی؟
...
تونستی؟...
به شما تبریک می گم! شما ماه رو دیدید! عید سعید فطر مبارک

این عید فرخنده را به همگی شما عاشقان و دلدادگان صیام تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

مناجات غضنفر باخدا : خدایا ماه رمضان را مانند المپیک هر ۴ سال یک بار آن هم در یک کشور برگزار کن!!

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

SHAHIN
ساعت21:52---16 مرداد 1392
من نمیگویم درین عالم

گرم پو، تابنده، هستی بخش

چون خورشید باش

تا توانی

پاک، روشن

مثل باران

مثل مروارید باش

========

دوست عزیز ممنون که به من سر میزنی.
پاسخ:منم ممنونم


SHAHIN
ساعت21:45---16 مرداد 1392
عشقبازی به همین آسانی ست...
که دلی را بخری
بفروشی مهری
شادمانی را حرّاج کنی
رنجها را تخفیف دهی
مهربانی را ارزانی عالم بکنی
و بپیچی همه را لای حریر احساس
گره عشق به آنها بزنی


SHAHIN
ساعت21:41---16 مرداد 1392
سلام دوست عزیز ممنونم از لطفت وبلاگ شما هم بسیار زیباست. براتون ارزوی موفقیت بیشتر میکنم.باعث افتخاره که منو جزو لینک دوستانتون قرار دادید.

مهـــــدی
ساعت19:11---16 مرداد 1392
سلام دوست عزیز خوبی؟ خسته نباشی

ممنون ک بهم سر زدی با افتخار لینک شدی.

از وبتم لذت بردم.پیروز و سربلند باشی
پاسخ:ممنون


mos2afa
ساعت20:51---15 مرداد 1392
شما قرار بود خودتونو معرفی کنید پس چی شد من منتظرم اگه لطف کنید...
پاسخ:ببخشید شما اولین باره نظر می دید ..من کی قرار بود خودمو معرفی کنم خودم خبر ندارم؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 11 مرداد 1392برچسب:, ] [ 10:52 ] [ یه دوست عالی ... ] [ ]