این رو به اصرار یکی گذاشتم ، خیلی خواهش کرد وقت کردی بخون...(مخاطبه خاصم ندارم )

✿◕ ‿ ◕✿منتظر واقعی اوست✿◕ ‿ ◕✿

❤گفتم که روی ماهت از من چرا نهان است ؟ ......گفتاتو خود حجابی ورنه رخم عیان است ❤

این رو به اصرار یکی گذاشتم ، خیلی خواهش کرد وقت کردی بخون...(مخاطبه خاصم ندارم )

ما نسل بوسه های خیابانی هستیم
نسل خوابیدن با اس ام اس
نسل دردو دل با غریبه های مجازی
نسل غیرت رو خواهر,روشنفکری رو دختر همسایه
نسل پول ماهانه,وی پــ ی ان
نسل عکسهای برهـ ـنه بازیگران
نسل جمله های کوروش و شریعتی
نسل ترس از رقص نور ماشین پلیس
نسل استرس های کنکور و سکته های خاموش
نسل تنهایی,نسل سوخته
یادمان باشد هنگامی که دوباره به جهنم رفتیم مدام بگوییم:
یادش بخیردنیای ما هم همینجوری بود



نظرات شما عزیزان:

arefe
ساعت22:40---16 مرداد 1392
پسری دختر زیبایی رو تو خیابون دید.... شیفته اش شد .... چند ساعتی باهم تو خیابون قدم میزدند ...

که یهویه مازراتی جلوی پاشون ترمز کرد . . .

دختره به پسر گفت :

خوش گذشت اما من همیشه نمیتونم پیاده راه برم .... کار نداری؟!! بای ...!

دختره نشست تو ماشین

راننده بهش گفت : خانوم ببخشید میشه پیاده بشی؟ ... من راننده این اقا هستم ..
پاسخ:خیلی با مفهوم بود ممنون عارفه گلم


Miss Blair
ساعت10:19---16 مرداد 1392
nasle rohani motchakerim ham hastim
پاسخ:راستش خوب این متن رو متوجه نشدم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 17 مرداد 1392برچسب:, ] [ 15:2 ] [ یه دوست عالی ... ] [ ]