اصل مطلب

✿◕ ‿ ◕✿منتظر واقعی اوست✿◕ ‿ ◕✿

❤گفتم که روی ماهت از من چرا نهان است ؟ ......گفتاتو خود حجابی ورنه رخم عیان است ❤

اصل مطلب

 

از خدا خواستم عادت های زشتم را ترک دهد

خداوند فرمود: خودت باید آنها را رها کنی

از خداوند خواستم فرزند معلولم را شفا دهد

فرمود :لازم نیست،روحش سالم است ، جسم هم که موقتی است .

از او خواستم لااقل به من صبر عطا کند

فرمود : صبر حاصل سختی و رنج است ، عطا کردنی نیست آموختنی است

گفتم : مرا خوشبخت کن

فرمود : نعمت از من خوشبخت شدن از تو

از او خواستم مرا گرفتار درد و عذاب نکند

فرمود : رنج تورا از دلبستگی های دنیا جدا و به من نزدیک ترمی کند

از او خواستم روحم را رشد دهد

فرمود : نه ، تو خودت باید رشد کنی ، من فقط شاخ و برگ اضافی ات را هرس می کنم تا بارور شوی

از خدا خواستم کاری کند که از زندگی لذت کامل ببرم

فرمود : برای این کار به تو زندگی داده ام

از خداخواستم کمکم کند همان قدر که او مرا دوســـــــــــت دارد من دیگران را دوســـــــــت بدارم .

خدا فرمود : آری ، بالاخره اصل مطلب دستگیرت شد .



نظرات شما عزیزان:

sh
ساعت14:44---25 شهريور 1392
khili khooooooooob
پاسخ:thank you


{...} 
ساعت14:26---24 شهريور 1392

جالب بود

پاسخ:عقاب مذیر خودتی دیگه پس کم الکی با سه نقطه سر به سرم بزار از توکه انقد خوب منو می شناسی بعیده



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 24 شهريور 1392برچسب:, ] [ 9:29 ] [ یه دوست عالی ... ] [ ]