عشق واقعی

✿◕ ‿ ◕✿منتظر واقعی اوست✿◕ ‿ ◕✿

❤گفتم که روی ماهت از من چرا نهان است ؟ ......گفتاتو خود حجابی ورنه رخم عیان است ❤

عشق واقعی

 

موزس مندلسون پدربزرگِ آهنگساز معروف آلمانی ، فاقد جذابیت ظاهری بود . اوبا قامت نسبتا کوتاهش ، قوزی نامناسب نیز داشت .

روزی وی تاجری را در هامبورگ ملاقات کرد که دختری دوست داشتنی به نام فرومجی داشت . موزس ناامیدانه عاشق او شد ، ولی فرومجی به خاطر ظاهر بدقواره او توجهی نشان نمی داد.

وقتی که زمان رفتن فرا رسید ، موزس جرأت کرد و دل به دریا زد و به اتاق او رفت تا از آخرین فرصت استفاده کند و با او حرف بزند .

فرومجی دختری خوش قلب بود ، ولی با بی اعتنایی به موزس ، سخت اورا غمگین کرد . اما موزس پس از سعی فراوان با شرمندگی پرسید :« آیا باور دارید که پیمان زناشویی در آسمان ها بسته شده است ؟ »

فرومجی در حالی که هنوز می گریست گفت :« آری ، شما هم معتقدید؟»

موزس پاسخ داد :« آری من باور دارم ، آیا می دانید هنگام تولد هر پسر خداوند در عرش اعلام می کند که او با کدام دختر ازدواج کند ؟وقتی که من به دنیا آمدم ، همسر آینده ام اعلام شد .» سپس خداوند گفت :« ولی همسر تو گوژپشت است .»

درست در همان لحظه من فریاد زدم :« خدایا ، داشتن همسری گوژپشت مصیبت است . خواهش دارم قوز را به من و زیبایی را به او عطا کنید.»

فرومجی سر خود را بالا گرفت و به چشمان موزس نگریست و از اعماق قلب منقلب شد . سپس جلو رفت و دستهایش را به مندلسون دادو همسر وفادار او شد .

« از سری کتابهای غذای روح »



نظرات شما عزیزان:

ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت10:52---25 شهريور 1392
چقدر دیر می فهمیم که زندگی همین روزهایست که منتظر گذشتنش هستیم.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 24 شهريور 1392برچسب:, ] [ 10:6 ] [ یه دوست عالی ... ] [ ]