عمیق ترین....

✿◕ ‿ ◕✿منتظر واقعی اوست✿◕ ‿ ◕✿

❤گفتم که روی ماهت از من چرا نهان است ؟ ......گفتاتو خود حجابی ورنه رخم عیان است ❤

عمیق ترین....

 

عمیق ترین ترس ما این است که ناتوان هستیم؛

عمیق ترین ترس ما آن است که بیش از حد نیرومندیم .

نور ماست که مارا می ترساند نه تاریکیمان .

ما از خود می پرسیم :« من که هستم که بتوانم درخشان ، محشر ، با استعداد و عالی باشم ؟در واقع  ما که هستیم اگر این چنین نباشیم ؟

 

تو فرزند خداوندی !

نقش کوچک بازی کردن تو ، خدمتی به دنیا نمی کند .

شانه خالی کردن هیچ جا معنایی ندارد ، در غیر این صورت دیگران از این که اطراف شما هستند احساس نا امنی نمی کنند .

 

ما زاده شده ایم که عظمت خدارا که درونمان است آشکار سازیم .

این عظمت و شکوه ، تنها در بعضی از ما نیست بلکه در همه ما وجود دارد .

و همین که به نورخودمان اجازه درخشیدن دهیم ، ناخودآگاه به دیگران اجازه می دهیم این کار را تکرار کنند .

وقتی که از ترس هایمان رهایی می یابیم ، وجودمان ، به طور خودکار دیگران را آزاد می سازد .

 

«ماریان ویلیامسون»



نظرات شما عزیزان:

بهار
ساعت11:32---25 شهريور 1392

سلام ------ جون وبلاگت عالیه خیلی نازه خوشم اومد

داداشیتو بجای من ببوس
پاسخ:ممنون بهار جون ..خوشحالم که خوشت اومد

داداشمم ؟؟؟؟ چشم می بوسم



ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت10:36---25 شهريور 1392
بله اگه خدا بخواد 1 مهر میرم مشهد.چشم عزیزم حتما.خوشبحالتت که حاجتتو گرفتی.لطف داری فدات شم منم تو رو دوست دارم.مراحمی عزیزم...

مریم
ساعت17:35---24 شهريور 1392
سلام خوش گذشت یه دوست عالی؟؟؟



مطالبت جدیدت هم خیلی عالین مثل خودت
پاسخ:ممنون ..نظره لطفته مریم خانم


{...} 
ساعت14:16---24 شهريور 1392

خیلی عالی وزیبابود.

پاسخ:نه بابا خوشت اومد ؟ حالا از شوخی بگذریم خوشحالم که خوشت اومد دوست نادونه من ...قیافشو باش



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 24 شهريور 1392برچسب:, ] [ 11:25 ] [ یه دوست عالی ... ] [ ]