تولدهههههههههههههه بهترین امامه دنیا مبارک

✿◕ ‿ ◕✿منتظر واقعی اوست✿◕ ‿ ◕✿

❤گفتم که روی ماهت از من چرا نهان است ؟ ......گفتاتو خود حجابی ورنه رخم عیان است ❤

تولدهههههههههههههه بهترین امامه دنیا مبارک

تولد امام رضـــــــــا (ع) مبارررررررررررررررررررررررک

امام رضا جون امامه خوبم تولدمبارک ای که بهترین رفیق و یاور و تکیه گاهم بودی عاشقتتتتتتتتتتتتتتتــــــــــــم یه دنیا ..چاکرو نوکر و کنیزو مخلصتم به خدا خلاصه دوسسسسسسسسسسسسســـــت دارم.



نظرات شما عزیزان:

ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت12:01---27 شهريور 1392
هیچگاه نه کسی رو ببخش نه فراموش کن



سر فرصت بزن دهنشو سرویس کن



(دکتر شریعتی با اعصاب خراب)
پاسخ:حتما به توصیتون گوش می کنم


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت12:01---27 شهريور 1392
آهای خدای مهربون

دلم گرفت از این روزا ، از این روزای بی نشون

از این همه دربه دری ، از گردش چرخ زمون

دلم گرفت از آدما ، از آدمای مهربون

از این مترسکای پست ، از هم دلای هم زبون

تو هم که بی صدا شدی ، آهای خدای آسمون

آهای خدای عاشقا ، تویی فقط دل خوشیمون

آره د لم خیلی پره ، از غم های رنگ ووارنگ

از جمله ی "دوست دارم" ، دروغای خیلی قشنگ

دلم گرفت از این روزا ، از آدمای مهربون

از تو که باما نبودی ، از اون خدای آسمون

از اون خدای آسمون


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت12:01---27 شهريور 1392
چشم عزیزم مراقبم قبل اینکه برم بهت خبر میدم.
پاسخ:ممنون دخمله بهلی


رضوان
ساعت17:46---26 شهريور 1392
افرین اینطوری زرقو برق دارش کن
پاسخ:باشه ...


بهار
ساعت11:41---26 شهريور 1392
سلام عزیزم چرا تعجب کردی گفتم داداشتو ببوس

پریشب خواستم کتاب انا کارنینارو بدم بخونی یادم رفت هروقت دیدمت میارمش واست

مرسی بابت وبلاگ قشنگت
پاسخ:ممنون بهارجون مشتاق دیدارتم حالا وجدانی یه سر به خونه مام بزنید باشه گلم ؟ دوستدارت یه دوست عالی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 25 شهريور 1392برچسب:, ] [ 16:25 ] [ یه دوست عالی ... ] [ ]