تورا...

✿◕ ‿ ◕✿منتظر واقعی اوست✿◕ ‿ ◕✿

❤گفتم که روی ماهت از من چرا نهان است ؟ ......گفتاتو خود حجابی ورنه رخم عیان است ❤

تورا...

تورا دختر خانوم می‌نامند .



  مضمونی که جذابیتش نفس‌گیر است… 



   دنیای دخترانه تو نه با شمع و عروسک معنا پیدا می‌کند



   و نه با اشک و افسون. 



   اما تمام این‌ها را هم در برمی‌گیرد…

 

   تو نه ضعیفی و نه ناتوان، 



  چرا که خداوند تو را بدون خشونت و زورِ بازو می‌پسندد. 



  
اشک ریختن قدرت تو نیست، قدرت روح توست .

 

 






نظرات شما عزیزان:

گم نام
ساعت14:45---9 مهر 1392
عالی بود خوشم اومد
پاسخ:گم نام اسمت بس برام آشناست...


آشنا
ساعت15:40---8 مهر 1392
من یک دختـــــــــرم:
با احساسات دخترانه ... سختـــــــــــم نکنید!
من یک دختــــــــرم:
مهربانــــــــم ... سنگـــــــــــــــم نکنید!
من یک دخترم: ... پیچیده ام نکنید!
من یک دخترم:
عشق واندیشه درجانم است...مسخره ام نکنید!
دخترانه گی هایم لطیفند،
با زبری مردانگی هایت خراششان نده!
دخترانه گی هایم نیاز به مردانگی هایت ندارند؛
برو مردانگی هایت را
با زنانگی های یکی دیگر ارضا کن...!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 11 مهر 1392برچسب:, ] [ 11:34 ] [ یه دوست عالی ... ] [ ]