سلام....

✿◕ ‿ ◕✿منتظر واقعی اوست✿◕ ‿ ◕✿

❤گفتم که روی ماهت از من چرا نهان است ؟ ......گفتاتو خود حجابی ورنه رخم عیان است ❤

سلام....

به کلبه من خوش اومدید .... این پست ثابته منه

 

 

راستی من یه عاشقـــــــــم .... عاشــــــق اون بالا سری که ازهمه به من نزدیک تره ...

خیلی نزدیــــــــ ــــــــک



نظرات شما عزیزان:

مجنون
ساعت23:25---24 تير 1395
گفتم که بر خیالت راه نظر ببندم

mahdi
ساعت11:37---24 ارديبهشت 1393
سلام.ممنون که به من سرزدی.روز پدرتون مبارک.وبت عالی مطالبت حرف نداره

BaRaN
ساعت21:27---11 دی 1392
baaah baaah bebin ki injaaaaasss khubi azizam ?? bebinam asan mano yadet miyad?
پاسخ:بله که یادم میاد خانومی چطوری رفیق ..کجا بودی نبودی ؟


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت12:37---3 دی 1392
هیچوقت… هیچوقت… هیچوقت… یکی رو با همه وجودت دوست نداشته باش! یک تکه ازخودت را نگه دار برای روزهایی ک هیچکس را نداری جز خودت...
===========
آپـــــــــــــم


تنهاتر از ..
ساعت14:32---5 آبان 1392
سلام عزیزم مرسی خوبم شما خوبید ؟؟
خیلی عذر میخوام تا الان نیومدم و جوابتونو ندادم واقعا ببخشید نیومدم چون این وبمو کاملا فراموش کرده
بودم فک میکردم حذفش کردم واسه خاطر همین مدت زیادی بود که نیومده بودم
بهر حال ممنون اومدی بازم بیا
_______________
مرسی خانوم لطف داری منم دوس دارم باهات دوس باشم


بهار
ساعت10:24---25 مهر 1392
سلام عزیزم خوبی

چه خبر خیلی دوست داشتم زودتر ببینمت اما گرفتاری و درس و دانشگاه نمیزاره ولی خب وبت هست بهش سر میزنم

مثل همیشه عالی ی ی ی ی محشره میبوسمت
پاسخ: سلام بهارجون ممنون خانمی ..موفق باشی.... انشاءالله با بهترین نمره فارق التحصیل بشی .. خیلی خوشحال شدم که بهم سر زدی مراقبه خودت باش


مریم
ساعت23:19---23 مهر 1392
سلام کم پیدایی گلم؟



مثل همیشه عالیه..
پاسخ:ممنون مریم خانم


مهران
ساعت21:25---9 مهر 1392
لطفا من را لینک کنید تا شما را لینک کنم اگه زحمت نمیشه
با اسم:♥♥♥ღ❤ღ♥♥♥ هر چی که بخوای هست ♥♥♥ღ❤ღ♥♥♥
البته این علامت های اول و آخرش رو هم کپی کن
اگه لینک کردی خبر بده تا لینکت کنم
با تشکر دوست عزیز


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 8 مهر 1398برچسب:, ] [ 15:42 ] [ یه دوست عالی ... ] [ ]