من هم برای تو....

✿◕ ‿ ◕✿منتظر واقعی اوست✿◕ ‿ ◕✿

❤گفتم که روی ماهت از من چرا نهان است ؟ ......گفتاتو خود حجابی ورنه رخم عیان است ❤

من هم برای تو....

 

خدا را گفتم بیا جهان را قسمت کنیم :


آسمان برای من ابرهایش برای تو


دریا برای من موج هایش برای تو


ماه برای من خورشید برای تو

خدا خندید و گفت :


تو بندگی کن و انسان باش همه دنیا برای تو …..


من هم برای تو

 

 



نظرات شما عزیزان:

mostafa
ساعت19:56---16 مهر 1392
سلام به شما واقعا ممنوم که شما هم به فکر ما هستید.نمیدونم جرا وقتی برای شما نظر میفرستم احساس خوبی بهم دست میده حتی وفتی نظراتونو میخونم با اینکه نمیدونم دختری یا پسر ...اما فرقی نمی کنه شاید یه روز بهم همه چی در مورد خودتو بهم بگی دوست دارم ارتباط بیشتری بین ما دوتا باشه حلا هرجو که باشه وازاینم خ.شحالم که تو یه دوست عالی هستی منتظر جوابت هستم.موفق باشی...
پاسخ:ممنون از حضوره گرمتون


amin
ساعت11:08---11 مهر 1392
سلام وب قشنگی داری دوست داشتی منو با اسم:♥ عشق زندگی من ♥

و با ادرسhttp://loveofmylife.blogfa.com لینک کن بهم خبر بده لینکت میکنم موفق باشی
پاسخ:شما هم موفق باشید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 11 مهر 1392برچسب:, ] [ 10:40 ] [ یه دوست عالی ... ] [ ]