گریه نمی کنم

✿◕ ‿ ◕✿منتظر واقعی اوست✿◕ ‿ ◕✿

❤گفتم که روی ماهت از من چرا نهان است ؟ ......گفتاتو خود حجابی ورنه رخم عیان است ❤

گریه نمی کنم

 

خدا که مهربونه، پیش بابام می مونه

گریه نمیکنم من، که شاد نباشه دشمن

 

 

همینجا پیش من بود، نموند و رفت زود زود

اون بالا بالاها رفت

 

بابات پیش خدا رفت

 

 

ماه سفید تنها، که هستی پشت ابرا

نقره نشون کهکشون، چراغ سقف آسمون

به من بگو وقتی که نور پاشیدی، بابام رو تو ندیدی؟

 

 



نظرات شما عزیزان:

آریانا
ساعت12:57---3 آبان 1392
« دنیا زنگ تفریح نیست ساعتی بعد حساب داریم »
سلااااااااااام..خوبی؟
پستای جدیدت حرف نداشت
راستی منو فراموش نکنیااا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 25 مهر 1392برچسب:, ] [ 10:33 ] [ یه دوست عالی ... ] [ ]