آقا بدجور دلتنگم ...

✿◕ ‿ ◕✿منتظر واقعی اوست✿◕ ‿ ◕✿

❤گفتم که روی ماهت از من چرا نهان است ؟ ......گفتاتو خود حجابی ورنه رخم عیان است ❤

آقا بدجور دلتنگم ...

یه شعر گذاشتم که می دونم ممکنه باعثه نا امیدی بشه ولی واقعا گاهی حس می کنم که واقعیته

دوستایه عزیزم شاید ماجزء313سردار نباشیم اماانشاالله از سربازانشان هستیم

بیاید این بار فراتر از دعا بریم بیاید در باب عمل حاضر بشیم

لحظه ظهور نزدیک است

و اما شعر :

 

تمام راه ظهور تو با گنه بستم
دروغ گفته ام آقا كه منتظر هستم

كسي به فكر شما نيست راست مي گويم
دعا براي تو بازيست راست مي گويم

اگرچه شهر براي شما چراغان است
براي كشتن تو نيزه هم فراوان است

من از سرودن شعر ظهور مي ترسم
دوباره بيعت و بعدش عبور مي ترسم

من از سياهي شب هاي تار مي گويم
من از خزان شدن اين بهار مي گويم

درون سينه ما عشق يخ زده آقا 
تمام مزرعه هامان ملخ زده آقا

كسي كه با تو بماند به جانت آقا نيست
براي آمدن اين جمعه هم مهيّا نيست

 



نظرات شما عزیزان:

هانیه
ساعت15:26---2 بهمن 1392

----- جون ----- جون حالت خوبه
پاسخ:سلام قربونت برم آره گلم تو خوبی رفیق ؟ چه خبرا؟

محمد مهدی خوبه؟



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 24 دی 1392برچسب:, ] [ 13:55 ] [ یه دوست عالی ... ] [ ]