آه خسته شدم ( با حالت عصبانی)

✿◕ ‿ ◕✿منتظر واقعی اوست✿◕ ‿ ◕✿

❤گفتم که روی ماهت از من چرا نهان است ؟ ......گفتاتو خود حجابی ورنه رخم عیان است ❤

آه خسته شدم ( با حالت عصبانی)

اَه خسته شدم ... به هرکی که می رسی یکی از پشت بهت می گه بهش اعتماد نکنی ها ..زمینت می زنه ..

موندم این همه زمین میخورم چطوره که هنوز سالم موندم ...راستش با این همه خیلی خوشحالم و خودم رو اینقدر بیکار نمی بینم که وقتم رو صرف غم بکنم ...

 ولی کاش انسانها اینقدر از هم دور نبودن ... بابا دوست دارم به جای کلمه تنفر یه کلمه بهتر رو زبونم باشه ..

واقعا  این روزا انسانها چه بی مصرف شدن ... حتی به درد همم نمی خورن .... چه می شه کرد فعلا که تونستم فقط خودم رو تغییر بدم ...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 18 خرداد 1392برچسب:, ] [ 14:50 ] [ یه دوست عالی ... ] [ ]