قضاوت عجولانه ...

✿◕ ‿ ◕✿منتظر واقعی اوست✿◕ ‿ ◕✿

❤گفتم که روی ماهت از من چرا نهان است ؟ ......گفتاتو خود حجابی ورنه رخم عیان است ❤

قضاوت عجولانه ...

مرد : با من ازدواج می کنی ؟

زن : آپارتمان داری ؟

مرد : نه

 زن : ماشین بی ام دبلیو داری ؟

مرد : نه

زن : چقدر حقوق می گیری ؟

مرد : هیچی ، اما ...

زن : اما بی اما ، تو هیچی نداری چطور می تونم با تو ازدواج کنم ؟!برو دیگه نمی خوام ببینمت !!!!

مرد در حالی که خیلی ناراحت شده بود و از رفتار زن متعجب شده بود زیر لب با خودش گفت :

من 1 وبلا ، 3تا زمین ، 3 تا ماشین فراری ، 2 تا پورشه دارم ، چطور می تونم حقوق بگیرم وقتی خودم به کارکنام حقوق می دم ؟!!!!

 

ما انسان ها عموما به طرف مقابلمون مجال حرف زدن رو نمی دیم و همیشه سعی داریم اون چیزی رو که می خوایم بشنویم ولی گاهی باید ...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 10 تير 1392برچسب:, ] [ 13:43 ] [ یه دوست عالی ... ] [ ]