شاید ...

✿◕ ‿ ◕✿منتظر واقعی اوست✿◕ ‿ ◕✿

❤گفتم که روی ماهت از من چرا نهان است ؟ ......گفتاتو خود حجابی ورنه رخم عیان است ❤

شاید ...

دلــــی را نشکـــن شـایـــــد خــــــانه ی خـــــــــدا باشــــد؛

 کســــی را تحـقـیر مکــــن شـایــــد محــبـــــوب خــــــــدا باشـــــد؛

 

از کـمکــــی دریــــغ مکــــن شـایــــد کـلــــــیـد بهــشـــت باشـــــد

 

 سرنمــــــــاز اول وقـت حــاظــــر شـــو؛ شـایــــد آخـــــریــــن

 

دیــــــدارت با خـــــــــــدا باشـــــد در زمیـــــــن...

 

خدایا ..

چه لحظه هايی که در زندگی ترا گم کردم اما تو همیشه کنارم بودی ...

چه دقیقه ها که حضورت را فراموش کردم اما تو فراموشم نکردی...

چه ساعت هایی که غرق در شادی و غرور، تو رو که پشت همه موفقیت هام قایم شده بودی از یاد بردم اما تو همیشه به یادم بودی ...

وقتی خسته از همه جا و همه کس ناامیدانه به تو پناه آوردم تو پناهم دادی...

وقتی از آدم های دور و برم دلم گرفت ...

و دنیا غم هاش و بهم ارزونی کرد تو به قلبم آرامش دادی...

تو با حضورت به خنده هام هدف دادی ،

به گریه هام دلیل دادی ،

به زندگیم ،

به نفس کشیدنم رنگ دادی...

مرا ببخش ،

اگر شادابم و جسور...

اگر بی عقلم و عاشق


خدایا مرا ببخش..

اگر بر خلاف طبیعت تو آفریده شده ام..

اگر عشقم گناهی نابخشودنی است

و اگر گناهم را دوست می دارم


خدایا مرا ببخش..

...مرا ببخش

مرا ببخش

اگر فراموش کرده ام نام تو را


خدایا مرا ببخش اگر اینگونه ام

 



نظرات شما عزیزان:

رضا
ساعت15:41---23 تير 1392
سلام مناجاتت بسیار خوبه
انسات را ساکت می کنه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 23 تير 1392برچسب:, ] [ 13:25 ] [ یه دوست عالی ... ] [ ]