دعا....

✿◕ ‿ ◕✿منتظر واقعی اوست✿◕ ‿ ◕✿

❤گفتم که روی ماهت از من چرا نهان است ؟ ......گفتاتو خود حجابی ورنه رخم عیان است ❤

دعا....

 

این دعا را منتشر کنید و ببینید چطور غم هایتان از بین میرود:

 

 

 

 

 

هرکس مردم را از این دعا با خبر کند در گرفتاریش گشایش پیدا می کند

 

 

 

 

حضرت محمد (ص) فرمودند :

 

 

 

((سبحان الله یا فارِجَ الهَمّ و یا کاشفَ الغَم فرِّجْ هَمّی و یَسِّرْ امری

 

و ارحَمْ ضعفی و قِلةَ حیلتی و ارزُقنی من حیث لا اَحتَسِبُ یاربّ العامین))

ترجمه:
منزه است خداوندی که بر طرف کننده غم ها است.

 

غم و مشکل من را برطرف کن، بر ضعف و کمی چاره ام رحم کن

 

و مرا از جایی که گمان نمی کنم روزی ده ای پروردگار جهانیان.



نظرات شما عزیزان:

ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت17:08---22 شهريور 1392
دخترک رفت وزیرلب گفت:او یقینا پی معشوق خودش می آید..
پسرک ماندوولی روی لبش زمزمه بود:اویقینا پشیمان شده برمیگردد....
عشق قربانی مظلوم غروراست هنوز.....
==============
اپم
منتظرت هستم


yasna77
ساعت14:19---18 شهريور 1392
سلام اپم ...............................منتظرماااااااا

ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت8:38---30 مرداد 1392
نمیدونم چه رمزیه لامصـــب . .

بعضیـــــا میگن "عزیــــــزم" انگار فحــش دادن،

ولی بعضیا به آدم میگن "دیوونـــــه" انگار دنیـــا رو به آدم دادن.....


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت8:38---30 مرداد 1392
قبل از هر چيز جمله هاي امروز: «فردا و ديروز با هم دست به يكي كردند.

ديروز باخاطراتش مرا فريب داد و فردا با وعده هايش مرا خواب كرد.

وقتي كه چشم گشودم امروزگذشته بود!!!


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت8:37---30 مرداد 1392
دوست دارم هدیه ایست که هر قلبی فهم گرفتنش را ندارد.قیمتی دارد که هرکسی توان پرداختش را ندارد.
جمله ی کوتاهیست که هر کسی لیاقت شنیدنش را ندارد...!!!


مینا
ساعت13:47---25 مرداد 1392
سلام دوست عزیزم ...
التماس دعاا...

بدون سوغاتی برنمی گردی..
بهت خوش بگذره


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت12:08---25 مرداد 1392
بــچه بـــودیم از آســـمان بــاران مـــی آمـــــــــد
بـــزرگ شـــده ایـــم از چـــشمهایمــان مــی آیــــــــد!
بــــچه بـــودیم دل درد هــا را بــه هـــزار نــاله مــی گــفتیم هـــمه مــی فـهمــیدند
بـــزرگ شــده ایـــم درد دل را بــه صــــد زبــان بــه کــسی مــی گـــوییم ...
هــیچ کــس نــمی فهمـــد....
بـــچه بــــودیـم بــستنی مــان را گــاز مــی زدند قـــیامت بــه پــا مــی کردیـــم!
چــه بــــیهــوده بـــزرگ شــــدیم...
روحـــمان را گــاز مـــیزنـنـد ، مــی خــندیم


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت12:08---25 مرداد 1392
پسری متوجه شد که ۵ دقیقه دیگر میمیرد;
این پیام را نوشت:”من میروم، با من میای
”و یکی برای رفیقش و یکی برای دوست دخترش فرستاد…
بعد از ۲ دقیقه دوست دخترش جواب داد : من گیرم!کجامیخوای بری؟
نمیتونم بیام، تنها برو عزیزم…
پسرک قلبش بیشتر درد گرفت
بعد از ۲ ثانیه رفیقش پیام داد که: نامرد کجا میری بدون من؟
دهنت سرویسه اگه بری…واسا من اومدم…
پسرک خندید و چشمانش را بست و بعد از چند ثانیه قلبش گرفت و مرد.



ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت11:30---24 مرداد 1392
رفیـــــــــق......

معامـــــــله فسخ شد!

درقبال دنیا…


یک تار”مویت” رامی خواستند…!

ندادمـــــ

==================

سلام

دوست خوبم ممنون که سرزدی بابت حرفای قنگتم سپاسگذارم...

شماهم با افتخار لینک شدید
پاسخ:ممنون خوبم


mahdi
ساعت22:39---21 مرداد 1392
آه ، زندگی ...

------------------------------

خنده های ما

در خلال روز های زندگی ،

در عبور روزهای کودکی ؛

و در شروع یک بلوغ مخملی

گم شدند ...

آه زندگی !

زود اعتراف کن !

خنده های ما کجاست ؟

دست و نزد کیست ؟

آه زندگی ...

آی زندگی ...

زود و زود و زود

تند و تند و تند

پاسخم بده ...


سمیرا
ساعت8:01---21 مرداد 1392
وزی بنام زندگی



روزی برای کودکی



از لا به لای دفترم



طومار یک دلواپسی



مشتی بزن بر قلب من



آرامشم را تو بگیر



بگذار تا باور کنم



کین زندگی پوشالیست



دل بستن به لحظه ها



خامیه یک دیوانگیست





سلام عزیزم وبت خیلی زیباست

به منم سربزن. خوشحال میشم

من همیشه آپم...
پاسخ:ممنون سمیرا جون


تنهادر رختکن خاطرات
ساعت15:06---19 مرداد 1392
ممنون تو خوبی گلم؟مرسی ازت خععلی گلی..منم لینکت کردم http://loxblog.ir/images/smilies/smile%20(5).gif
پاسخ:خواهش می کنم عزیزم


pesarzebel
ساعت11:27---18 مرداد 1392
سلام وب خیلی قشنگی داری به منم سر بزن لطفا

arefe
ساعت11:22---16 مرداد 1392
slm man veblogeto link kardam age dust dashti u ham mano link kon
پاسخ:بله حتما


Miss Blair
ساعت0:45---16 مرداد 1392
salam webet kheily jalebe azizam



be manam sar bezan age dus dashti link kon begoo linket konam
پاسخ:ممنون نظره لطفتونه..چشم حتما لینکتون می کنم


mahdi
ساعت20:03---12 مرداد 1392
سلام...... ممنون که به وب جدیدم سر زدی لینکت کردم

fati
ساعت22:53---10 مرداد 1392
یاد سهراب بخیر!

ان سپهری ک تا لحظه ی خاموشی گفت:

تو مرا یاد کنی یا نکنی من ب یادت هستم!

ارزویم همه سرسبزی توست!
پاسخ:واقعا یادش بخیر ... منم گاهی دلتنگ می شم با خوندن شعرو دیدن حاله آدما... این روزادیگه حالش از توضیح و دلتنگی گذشته باید بی خیال بگذری و محبت کنی بد بودنه همه دلیل نمی شه که ماهم بد بشیم


نگین
ساعت22:51---10 مرداد 1392
به پیش روی من ، تا چشم کار می کند، دریاست .



چراغ ساحل آسودگی هادر افق پیداست.



در این ساحل که من افتاده ام خاموش



غمم دریا، دلم تنهاست...



خروش موج با من میکند نجوا:



که هر کس دل به دریا زد رهایی یافت ،



که هر کس دل به دریا زد رهایی یافت......



به منم سر بزن...
پاسخ:چشم گلم


محمد مهدی اسدآبادی
ساعت13:36---10 مرداد 1392
سلام وبلاگت عالی بود بهت سر زدم به منم سر بزن اگر دوست داشتی بیا با هم تبادل لینک کنیم من می خوام ازت اجازه گرفته باشم در نظرات سایتم بهم بگو با هات تبادل لینک کنم یا نه خداحافظ
علیک سلام آقا محمد مهدی .. ممنون از نظرتون و بله حتما خیلی خوشحال می شم تبادل لینک کنیم چرا که نه والان میام وبتون


سارا
ساعت12:28---10 مرداد 1392
درود...سر زدم بهت..به زودی لینک میشی...

میشه اسمتو بدونم؟ :|

وب قشنگی داری
پاسخ:سلام سارایه گلم ..ممنون سر زدی...اسمم میام تو وبت بهت می گم


amir1377
ساعت10:47---9 مرداد 1392
سلام وب زیبایی داری اگر میشه به منم سر بزن و نظر بده
پاسخ:بله چشم آقا امیر الان میام... وممنون که به من سر زدید دوباره بیاید


هانیه
ساعت13:47---6 مرداد 1392
من دیگه به وبلاگت سر نمی زنم تو هم مثل همون هزاران نفری هستئ که حرفمو نفهمئدن برای همیشه خدا حافظ کسئ که فکرمئ کنه خیلی میدونه راهمون برای ابدیت ازهم جدا
پاسخ:هانیه گلم اول سلام ..بعدشم نمی دونم چته ولی هرطور که راحتی ولی اگه کسی حرفتو نمی فهمه شاید واسه اینه که اشتباه حرف می زنی و گلم سر زدن یا سر نزدن تو فرقی به حاله من نداره ولی بازم می گم دنیاتو تباه نکن و خدافظی نمی کنم چون مطمئنم همین طور که می ری برمی گردی... ولی دوست دارم بگی الان مشکلت چیه و امیدوارم این پیام فقط نشان دهنده عصبانیت لحظه ای تو باشه و الان حالت خوب باشه


محمد جواد
ساعت15:29---5 مرداد 1392
سلام وبلاگ خوبی داری.


برای خندیدن منتظر خوشبختی نباش…


شاید خوشبختی منتظر خنده ی توست…





امیدوارم که شما هم مرا با یک جمله زیبا همراهی کنید.
پاسخ:چشم حتما :از خدا می خواهم آنچه شایسته توست به تو هدیه کند نه آنچه که آرزو داری زیرا گاهی آرزو های تو کوچک و مطمئنم شایستگی تو بیشتر است. و ممنون که سر زدید


MOBARAKEH
ساعت11:06---2 مرداد 1392
لینکت کردم گلم

بازم به من سر بزن

تا تو آمپاس نباشم

بای
پاسخ:خدانکنه تو آمپاس باشید حتما سر می زنم


عشق
ساعت20:48---1 مرداد 1392

دختر خاله مامانم نمی زاره چیزی برات بنویسم

پاسخ:سلام گلم .. نمی دونم چکارکنی..بعدا اگه وقت کردی بفرست و بنویس.. دوست داره همیشگیت.. مراقبه خودت باشی.. راستی روزه دیروزت قبول باشه



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 30 تير 1387برچسب:, ] [ 10:51 ] [ یه دوست عالی ... ] [ ]